تبلیغات
مرجع اطلاعات استخر ها - چگونه مسافت های طولانی را شنا کنیم؟
× بستن تبلیغات
× بستن تبلیغات
 
مرجع اطلاعات استخر ها
درباره وبلاگ


شما با استفاده از این سایت می توانید آخرین اطلاعات در مورد تمامی استخر ها و سانس های فعالیت و همچنین امکانات جانبی استخر را مشاهده بفرمایید

مدیر وبلاگ : دنیای کاج
نویسندگان


شنا در مسافت های طولانی یک فعالیت استقامتی است که معمولا مسافت های 10 تا 25 کیلومتر مسابقات شنای در آب های آزاد است. با توجه به احتمال وقوع یک سری حوادث خاص در این نوع شنا ها، تکنیک ها و آموزش هایی وجود دارد که احتمال به وقوع پیوستن این حوادث را کاهش میدهد. این تکنیک ها شامل توانایی روی آب ماندن و سرعت برای فواصل طولانی و همچنین افزایش ظرفیت هوازی است.

حرکات کارآمد
شنا گران مسافت های طولانی باید یک سیکل کارآمد برای ایجاد قدرت بدون افزایش ضربان قلب یا میزان تنفس داشته باشند. طبق گفته تویی، مربی شنا، تکنیک مناسب حرکات کارآمد، مهم ترین مورد برای افزایش کارایی و جلوگیری از آسیب های احتمالی است. با حرکات کارآمد تر، با استفاده از حداکثر رساندن فاصله بین هر حرکت، از انرژی کمتری استفاده میکنید.حرکت کارآمد با تاکید بر خط طول بدن و چرخش کمر و شانه است.

پیشرفت تدریجی
شبیه به مسافتی طولانی و یا دوچرخه سواری، شنا کردن در فواصل طولانی نیاز به تکنیک های آموزشی ویژه برای پیشرفت تدریجی تا فاصله داده شده دارد. به عنوان مثال، در طول یک جلسه تمرین 50 متر را با یک سرعت خاص برای 10 بار شنا کنید. به تدریج مسافت شنا کردن را تا 75 متر و 100 متر افزایش دهید. این کار تناسب اندام و حرکات شما را بهبود میبخشد.
زمانی که فشار و حجم تمرین افزایش یابد، مقاومت بدن شما در برابر فشار های فیزیکی ناخواسته در یک شنای طولانی مدت نیز افزایش پیدا میکند. پیشرفت تدریجی در یک دوره زمانی 12 تا 16 هفته ای تاثیر خود را نشان میدهد.

میزان ترشح اسید لاکتیک در بدن
با افزایش ترشح اسید لاکتیک، توانایی شناگران برای شنا کردن در مسافت و زمان طولانی، افزایش میابد و توانایی شنا کردن برای طولانی مدت حفظ میشود. برای اینکار لازم است تمرینات شنا با دوره های متناوب کار و استراحت برای تعداد مشخصی انجام شود.
به عنوان مثال، 15 دور از مسافت 100 متر و با سرعت سریع با استراحت 30 ثانیه ای که باعث ایجاد قدرت و استقامت قلب و فشار خون که همراه با بهبود حرکات بدن است.

تمرینات تمپو
تمرینات تمپو ( یا آموزش حالت ثابت) یک تکنیک آموزشی است که ذهن و بدن شما را با سرعت و حرکات بدنی که در طول شنا در فواصل طولانی استفاده میشود را آموزش میدهد. در طی تمرین سرعت، هدف این است که یک دوره طولانی را حفظ کنید. طول و مدت تمرین بستگی به فاصله تا هدف شما را دارد.با استفاده از تمرینات سرعت، سیستم قلب و عروق شما تقویت میشود و همچنین ایجاد اعتماد به نفس میکند که میتواند سرعت و سطح انرژی را در طول مسافت شنا حفظ کنید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 27 تیر 1398 07:12 ق.ظ
What's up to every , as I am truly keen of reading this web site's post to be updated on a regular basis.
It carries good data.
شنبه 8 تیر 1398 06:07 ق.ظ
If you desire to improve your know-how just keep visiting this web page and be updated with
the most up-to-date news update posted here.
دوشنبه 20 خرداد 1398 06:30 ب.ظ
I am really enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into
any web browser compatibility issues? A handful of my blog audience have complained about my
blog not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
Do you have any solutions to help fix this problem?
جمعه 17 خرداد 1398 05:33 ق.ظ
I loved as much as you'll receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored subject matter
stylish. nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the
following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case
you shield this increase.
یکشنبه 12 خرداد 1398 06:16 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme. Did
you make this website yourself or did you hire someone to
do it for you? Plz answer back as I'm looking to construct my
own blog and would like to know where u got this from.
cheers
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 11:27 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering
if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some
time and was hoping maybe you would have some experience with something
like this. Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to
your new updates.
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 06:16 ب.ظ
Its not my first time to pay a quick visit this website, i am visiting this
site dailly and get good information from here all the time.
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 11:23 ق.ظ
I got this web site from my friend who informed me about this website and now this
time I am browsing this web site and reading very
informative posts at this time.
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:03 ق.ظ
This information is priceless. When can I find out more?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :